Vrácení zboží a reklamace

 

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Pokud Vám objednávka nesedne, jednoduše ji do 14 dnů vraťte a my Vám bez otázek vrátíme peníze.

 

Jak na vrácení zboží?

  1. Vyplňte formulář pro vrácení zboží – pro snadné vrácení využijte náš online doplňek RETINO. Pomůže vám jednoduše a rychle dokončit proces vrácení.
  2. Zabalte zboží – zboží by mělo být vráceno v původním stavu, včetně originálního obalu a příslušenství.
  3. Odeslání zpět – po vyplnění formuláře vám poskytne systém podrobnosti k vrácení zboží a adresu pro odeslání.

Zboží musí být nepoškozené a nepoužité. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník, pokud není dohodnuto jinak.

Reklamace zboží

Pokud máte zboží, které vykazuje vadu nebo neodpovídá popisu, nabízíme vám možnost reklamace. Postup je následující:

  1. Přihlaste se do našeho systému RETINO.
  2. Vyplňte reklamační formulář – uveďte podrobnosti o vadě a přiložte fotografie, pokud je to možné.
  3. Zboží zašlete zpět – po přijetí vašeho reklamačního formuláře obdržíte instrukce, jak zboží vrátit.
  4. Vyřízení reklamace – Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího přijetí, a to podle platných právních předpisů.

Poznámka: Reklamace je možná pouze u výrobků, které mají skryté vady a které vznikly z důvodu výrobní chyby. Zboží, které bylo poškozeno nevhodným používáním, není předmětem reklamace.

Často kladené otázky (FAQ)

Mohu vrátit zboží, které bylo použité?
Ne, zboží musí být vráceno v původním stavu, bez známek používání.
Kdy dostanu peníze zpět za vrácené zboží?
Peníze budou vráceny do 14 dnů od přijetí vráceného zboží a vyřízení vrácení.

Pokud máte jakékoliv dotazy, náš tým je tu pro vás. Kontaktujte nás na info@danlux.cz nebo na telefonním čísle +420 725 022 336.