Vrácení zboží a reklamace
Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Pokud Vám objednávka nesedne, jednoduše ji do 14 dnů vraťte a my Vám bez otázek vrátíme peníze.
Jak na vrácení zboží?
- Vyplňte formulář pro vrácení zboží – pro snadné vrácení využijte náš online doplňek RETINO. Pomůže vám jednoduše a rychle dokončit proces vrácení.
- Zabalte zboží – zboží by mělo být vráceno v původním stavu, včetně originálního obalu a příslušenství.
- Odeslání zpět – po vyplnění formuláře vám poskytne systém podrobnosti k vrácení zboží a adresu pro odeslání.
Zboží musí být nepoškozené a nepoužité. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník, pokud není dohodnuto jinak.
Reklamace zboží
Pokud máte zboží, které vykazuje vadu nebo neodpovídá popisu, nabízíme vám možnost reklamace. Postup je následující:
- Přihlaste se do našeho systému RETINO.
- Vyplňte reklamační formulář – uveďte podrobnosti o vadě a přiložte fotografie, pokud je to možné.
- Zboží zašlete zpět – po přijetí vašeho reklamačního formuláře obdržíte instrukce, jak zboží vrátit.
- Vyřízení reklamace – Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího přijetí, a to podle platných právních předpisů.
Poznámka: Reklamace je možná pouze u výrobků, které mají skryté vady a které vznikly z důvodu výrobní chyby. Zboží, které bylo poškozeno nevhodným používáním, není předmětem reklamace.
Často kladené otázky (FAQ)
- Mohu vrátit zboží, které bylo použité?
- Ne, zboží musí být vráceno v původním stavu, bez známek používání.
- Kdy dostanu peníze zpět za vrácené zboží?
- Peníze budou vráceny do 14 dnů od přijetí vráceného zboží a vyřízení vrácení.
_(900_x_400_px)_(1800_x_400_px)_(900_x_200_px)-2.png)